HTML

Xanaxtalan blog - leszokás a Xanaxról

Friss topikok

Címkék

Archívum

Leszokás a Xanaxról véglegesen, 100% siker, 0% kudarc!

2013.03.19. 11:10 Xanaxtalan

Köszöntelek frissen indult blogomon. Az országban nem sok hasonló témájú bejegyzés vagy blog született, inkább csak zsírégető vagy fogyasztószerekkel kapcsolatos naplókat találni magyar nyelven a neten, antidepiről szóló, részletes leírást azonban szinte sehol, elvétve egy-egy ezeréves, végleg kiürült fórum topicot.

Én mostantól minden tapasztalatomat itt, ezen a blogon, és twitter oldalamon - http://twitter.com/Xanaxtalan - fogom megosztani. Érdemes regisztrálnod a Twitterre és követni ott, mert így mindig a legfrisebb hírekről tudsz tájékozódni.

Nos, akkor a bevezető után vágjunk bele. Miért is hoztam létre ma, 2013. március 18-án ezt a blogot? Mert már vagy huszadszorra (igen, kb ennyiszer próbáltam) vágok neki a Xanaxról való leszokásomnak. És mivel eddig minden sikertelen volt, ezért elhatároztam, hogy mostantól kiírom magamból a gondolataimat, már most úgy érzem, hogy így könnyebb lesz. A nevem, és sok-sok infó nem lesz a blog során publikus rólam, ugyanis szeretném megőrizni anonimitásomat. Elég legyen annyi, hogy egy 26 éves, életerős férfi lennék, ha ez a szemét nem húzna folyton vissza. Mert most olyan 60-65 éves, lepukkant öregembernek érzem magam, aki sem gondolkodni nem tud, sem mozogni, és nulla libidója van. Hát, ezt okozza ez a mocsok.

Ma van a második napja, hogy nem szedem a gyógyszert. Mondanom sem kell, rémálmok voltak rendesen, de szerencsére tudtam aludni. Ez jó. A mostani módszerem nem a fokozatosan csökkentős, hanem a végleg lerakós módszer. Elmagyarázom, miért. Eddig hetekig csak szenvedtem az elvonási tünetektől, meghosszabbítva a vergődést a fokozatos csökkentéssel, mert így mindig egyre erősebb elvonási tünetek jelentkeztek, amikor újabb és újabb adaggal csökkentettem a mennyiséget. Hát, most ezt lerövidítem.

A másik oka az a gyors leszokásnak, hogy most már rohadtul elegem lett. Eddig napi 2 x 0,5mg-ot szedtem, egyet reggel, egyet este. De pár nap múlva este már 6 darabot kellett beszednem, hogy ugyanazt a hatást elérjem, s aludni tudjak. Durva, mi? Nos, ezt szeretném bemutatni nektek. Ez a XANAX nevű MOCSOK! Ha egy kicsivel kezded, egyre több és több kell ugyanannak a hatásnak az eléréséhez.

Figyeld ezt a blogot, mert Neked is, és nekem is óriási segítség lesz, mindannyian tanulhatunk belőle. Hamarosan újabb bejegyzés jön, szóval ahogy az amerikai tévécsatornákon is mondják a show műsorokban: tartsanak velünk, avagy stay tuned.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://xanaxtalan.blog.hu/api/trackback/id/tr625145013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lentffy 2016.04.13. 12:11:59

Gratulalok. En csak egy hetet szedtem az sr 0.5 bol de tegnsp kidobtam. Lehet ettol vagyok ma tok hulla?
süti beállítások módosítása